Advertisement

Etiket: anaokulu

Çocuk ve anaokulu

Biliyorum, İlyas okula gitmeli. Bir şey öğreneceği için değil. Hatta öğreneceği o şeylerin hiçbiri umurumda değil. Okulda saçma sapan “faaliyet”ler yapıyorlar. Bir kağıdı kesip sonra bana gururla göstermeyi öğrendi. Çaresizlik içerisinde beğeniyorum. Basit hareketlerinin ödüllendirilmemesi gerektiğini biliyorum. Ödüllendirmenin tıpkı cezalandırma gibi faydasızlığını biliyorum. Normal şeyleri normal yaşaması gerektiğini iyi biliyorum. Hiç bir çocuğun sıradan çizik çuzukları için aferin almaması gerektiğini biliyorum.

Devamı…

Okul yolu düz gider!

“Okul yolu düz gider”di evet ama eskiden. Ben mesela, okulumun yolu düzdü, yürüye yürüye gider giderdim. Sadece ilk gün götürdü annem okula; sonraki gidip gelmeler hep bana ait. Abim de dahildi tabii bu sisteme. Ben...

Devamı…
Loading