4 buçuk… Uzunçorap | Tem 9, 2014 | Yazarlar | 0 | Bundan 2.5 yıl önce İstanbul’da yaşarken ‘Ben Ela olsaydım’ diye bir yazı yazmıştım UzunÇorap’a.... Devamı…